TUTAJ

Jeśli jesteś zainteresowany jak krok po kroku powstają animacje przeczytasz o tym

 

 

Skontaktuj się z nami - opowiemy o procesie produkcji i kosztach wykonania usługi.

Studio Animacji 2D - animacja whiteboard - explainer video

PARAMONT

studio animacji

Witajcie w naszym studio animacji. Produkujemy explainery video, animacje 2D, animacje promocyjne i szkoleniowe. Stanowimy niewielki, zgrany zespół, który w 100% angażuje się w powierzone zadania. Mamy indywidualnie wypracowany styl i dopracowany proces produkcji. Sprawdź naszą ofertę.

Produkcja filmów szkoleniowych i animacji

EXPLAINER

VIDEO

ANIMACJE

KORPORACYJNE

ANIMACJE

PROMOCYJNE

ANIMACJE

SZKOLENIOWE

ANIMACJA

WHITEBOARD

ANIMACJA 2D

Co to jest film szkoleniowy lub animacja szkoleniowa

 

 

 

Film szkoleniowy lub animacja szkoleniowa mają za zadanie skuteczne przekazanie wiedzy. Powinny to zrobić w sposób atrakcyjny, angażujący i możliwie przystępny. Są to jedne z najefektywniejszych narzędzi w procesach edukacji, ponieważ działają na trzech poziomach - łączą wizualizacje, dźwięk i tekst. Wizualizacja trudnych koncepcji pozwala pokazać skomplikowane procesy, które mogą być trudne do zrozumienia w formie tekstowej. Dzięki temu przekaz łatwo zapada w pamięć a odbiorcy się nie nudzą.

 

 

 

Dobra animacja szkoleniowa to skuteczny sposób na:

 

 

Szkolenia  dla pracowników – zapoznanie nowych pracowników ze specyfikę firmy, szkolenia BHP, szkolenia z nowych procedur, szkolenia miękkie pokazujące jak radzić sobie w trudnych sytuacjach. Jakiś czas temu wykonaliśmy 5 animacji szkoleniowych dla ABB, w których był poruszany temat etyki w miejscu pracy:

 

 

 

 

 

Edukacja e-learningowa – kursy i szkolenia online w firmach, szkołach, uczelniach.

 

 

Animacje dla sektora medycznego – animacje pokazujące jak wyglądają procedury medyczne, ścieżka diagnostyczna i nowe sposoby leczenia. Animacje mogą być skierowana do pracowników medycznych bądź pacjentów. Kilka lat temu, Krzysiek - jeden z bohaterów naszych animacji, opowiadał o swoich perypetiach podczas leczenia łuszczycy. Animacja skierowana była do lekarzy i miała na celu uwrażliwić ich na problemy pacjentów:

 

 

 

 

Szkolenia techniczne – instrukcje obsługi maszyn, animowane wyjaśnianie procesów, naprawy, instrukcje krok po kroku, np. z obsługi aplikacji komputerowych

 

 

 

Jakie korzyści przynosi inwestycja animacje szkoleniowe:

 

 

Zwiększenie zaangażowanie 

Pracownicy chętniej oglądają animacje niż nudne, tekstowe materiały.

 

Łatwa dostępność 

Animacje szkoleniowe są dostępne na platformach firmowych w każdym momencie, pracownicy mogą podchodzić do edukacji elastycznie, dostosowując jej intensywność do własnych możliwości.

 

Ułatwienie przyswajania wiedzy

Dzięki prostym obrazom i narracji, informacje łatwiej zapadają w pamięć. Krótkie animacje mogą przypominać o najważniejszych elementach dłuższych szkoleń podnosząc efektywność edukacji.

 

Skalowalność

Można stworzyć animacje, które trafią do wielu osób w różnych lokalizacjach.

 

Oszczędność czasu

Zamiast długich wykładów, animacje przekazują kluczowe informacje w krótkim czasie.

 

 

 

 

Jak stworzyć angażujący film szkoleniowy lub animację szkoleniową

 

Przede wszystkim krótko i na temat. Animacja szkoleniowa powinna trwać między 3 a 8 minut w zależności od ilości materiału do przekazania. Należy unikać dłużyzn a narracja  powinna być odpowiednio dynamiczna. Bardzo ważne jest też zaangażowanie lektora. Widzowie powinni wyczuwać zainteresowanie i odczucia wiążące się z tematem, o którym opowiada lektor.

Film szkoleniowy powinien angażować widza emocjonalnie a poruszane tematy powinny odnosić się do realnych, codziennych sytuacji w pracy. Mogą to być prawdziwe sytuacje, które wydarzyły się w zakładzie pracy w przeszłości, np. wypadki lub konflikty.  Właśnie różne wypadki i niebezpieczne sytuacje pokazaliśmy w 12-odcinkowym cyklu szkoleniowym zrealizowanym dla Veoli:

 

 

 

 

Wiedza przekazywana w materiale wideo musi mieć zastosowanie praktyczne, nie może to być sucha teoria nie przekładająca się na rzeczywistość. Widzowie powinni czuć, że mogą rzeczywiście wykorzystać wiadomości z filmu podczas wykonywania swoich obowiązków. Przekaz powinien być dostosowany do konkretnej grupy pracowników. W scenariuszu należy używać kontekstu, który zna i rozumie odbiorca. Konieczne jest też dopasowanie języka do grupy docelowej. Naturalny sposób mówienia i storytelling zamiast suchej narracji niewątpliwie zwiększy zainteresowanie odbiorców pokazywanym tematem.

kontakt:

 

biuro@paramont.pl

 

Maciej Wałachowski

504 290 624

maciek@paramont.pl

Studio animacji
Studio animacji Rysująca Ręka

Co robimy:

 

animacja whiteboard

animacja 2d

motion desin

explainer video 

animacja biznesowa

animacja promocyjna