zakres prac: scenariusz, ilustracje, animacja,
- celem animacji jest informowanie o działaniach podejmowanych przez firmę Twinings w celu bardziej zrównoważonego wykorzystania energii,
- w czytelny i obrazowy sposób pokazaliśmy działania, które podjęła firma,
- pokazaliśmy jak dzięki zastosowanym nowym rozwiązaniom przebiega obieg energii w fabryce,
- animacja jest emitowana bez dźwięku, więc wpletliśmy dane liczbowe w treść przekazu jako integralną część rysunków,
- ręka rysuje jedną dużą ilustrację, którą widz ogląda na końcu - taki sposób prowadzenia narracji utrzymuje zaangażowanie odbiorców i zwiększa prawdopodobieństwo obejrzenia całości przekazu
zakres prac: scenariusz, ilustracje, animacja, udźwiękowienie
- animacja zrealizowana z okazji 10-lecia fabryki Twinnings w Swarzędzu,
- pokazaliśmy krótki rys historyczny firmy oraz zabawne dane statystyczne z obrazujące skalę produkcji w fabryce,
- animacje skierowana była głównie do pracowników dlatego też postawiliśmy na styl whiteboardowy i zabawne ilustracje co skracająca dystans i czyni przekaz mniej formalnym.
zakres prac: scenariusz, ilustracje, animacja, udźwiękowienie
- zrelizowaliśmy 12 animacji szkoleniowych z zakresu BHP,
- pokazaliśmy wiele sytuacji, kosztownych i trudnych do nakręcenia podczas tradycyjnych zdjęć, np. pożar silosu, oparzenie łukiem elektrycznym, upadek materiałów przenoszonych dźwigiem,
- animacje w obrazowy sposób pokazują błędy popełniane przez pracowników i wskazują prawidłowe zachowania,
- stworzyliśmy sympatyczne postacie, z którymi łatwo można się zidentyfikować
- zrelizowaliśmy 2 animacje promocyjne dla marki Kronen, producenta podłoży do uprawy roślin,
- CO2MPOFERM - wyprodukowaliśmy explainer wyjaśniający jak powstaje ekologiczny, naturalny kompost i jakie to ma znacznie dla zachowania równowagi biologicznej,
- TERRA PRETA - wyprodukowaliśmy animację promocyjną, pokazującą jak bazując na doświadczeniu dawnych ludów z lasu deszczowego, tworzone są ekologiczne, zaawansowane technologicznie podłoża
- spot stworzony w celu emisji na ekranach na stacjach warszawskiego metra oraz w pociągach,
- celem było wzmocnienie wizerunku marki poprzez prosty przekaz informujący o oszczędzaniu energii,- animacja zrealizowana w oparciu o branding ABB
- stworzyliśmy serię 5 filmów przestrzegających przed brakiem zachowania etyki w miejscu pracy,
- stworzyliśmy brand hero - Drużynę E, która służy radą oraz pomaga pracownikom ABB w zachowaniu norm i zasad w oddziałach ABB w całej Polsce,
- poprzez lekki język i zabawne ilustracje animacje skracają dystans i w przyjazny sposób opowiadają o trudnych zdarzeniach
- celem animacji było pokazanie jak zmieniały się bezpieczniki w czasie prawie 100 lat ich wytwarzania,
- wykorzystaliśmy stylistykę retro by podkreślić wieloletnią historię firmy w obszarze produkcji bezpieczników,
- firmie zależało na wartości merytorycznej animacji więc rysowniczka przygotowała grafiki na podstawie archiwalnych zdjęć.
- celem animacji było pokazanie jak działa innowacyjna folia do ochrony ekranów telefonicznych,
- sugestywnie pokazaliśmy zabrudzenia i uszkodzenia, na które narażony jest telefon,
- aby produkt był rozpoznawalny i lepiej zapadał w pamięć wprowadziliśmy do animacji rzeczywiste opakowanie.
zamawiający: Tasomix
- dla producenta pasz stworzyliśmy animację promocyjną prezentującą zalety nowej, unikalnej mieszanki paszowej,
- w obrazowy sposób pokazaliśmy trudne treści z zakresu biologii i chemii,
- zastosowaliśmy gamę kolorystyczną zgodną ze stroną www firmy a jednocześnie dopasowaną do edukacyjnego charakteru animacji
zamawiający: ABB
- na zlecenie firmy ABB przygotowaliśmy zabawną animację na pożegnanie 2020 roku,
- celem animacji była opowieść o początku pandemii i nowych zwyczajach domowo-biurowych z nią związanych,
- w ilustracjach zadbaliśmy by z przymrużeniem oka pokazać nową, pandemiczną rzeczywistość.
zamawiający: ABB
- z okazji 3 dekad obecności ABB w Polsce mieliśmy przyjemność wykonania jubileuszowej animacji podsumowującej 30 lat działalności firmy w naszym kraju,
- animacja miała na celu pokazuje jak zmieniało się funkcjonowanie firmy na przestrzeni tych lat,
- animację przygotowaliśmy zgodnie z brandingiem ABB.
zamawiający: Sievert
-przygotowaliśmy animację promocyjną opowiadającą o rodzajach klejów do glazury i ich zastosowaniu na różnych powierzchniach,
- różnymi kolorami zaznaczyliśmy powierzchnie do których przeznaczone są kolejno pokazywane produkty,
- pokazaliśmy realny wygląd opakowań produktów
zamawiający: ABB
- przygotowaliśmy animację podsumowującą 5 lat działania struktur firmy w oparciu o koncepcję Global Business Services,
- ABB zależało aby w ilustracjach oddać wielokulturowe środowisko pracy,
- animacja została zdynamizowana poprzez dodanie ciekawych przejść,
- w pomysłowy sposób wpletliśmy w animację wypowiedzi nadesłane przez pracowników ABB
kontakt:
biuro@paramont.pl
Maciej Wałachowski
504 290 624
maciek@paramont.pl
Co robimy:
animacja whiteboard
animacja 2d
motion desin
explainer video
animacja biznesowa
animacja promocyjna